Nejčastější dotazy

Je možné zboží vrátit nebo vyměnit?

  • Ano, samozřejmě. Pokud jste obdržel/a od našeho zásilkového obchodu jiný výrobek, než jste objednal/a (neúmyslná záměna při balení výrobků),  obdržel/a jste vadný výrobek, nebo Vám nesedí v důsledku nesprávného výběru jeho velikost nebo střih, zašlete nám jej v zákonné lhůtě spolu s dokladem, nebo jeho kopií neprodleně zpět.

    Zboží musí být nenošené a nepoškozené, v originálním balení tak jak jste jej obdržel/a a musí mít visačky.

    Pokud si přejete vyměnit za jiné zboží či velikost, nemusíte vytvářet novou objednávku přes eshop, stačí do průvodního dopisu napsat Vás požadavek.
    Pokud si přejete vrátit peníze, nezapomeňte uvést číslo vašeho účtu.


    Při zasílání výrobků zpět, zvolte prosím, vhodný obal, aby při přepravě nebyl výrobek ani originální obal poškozen, nebo pomačkán.
    Zboží poškozené při přepravě nelze vyměnit, nebo za takové zboží žádat vrácení peněz.

 

 Je možné si vaše zboží vyzkoušet na některé z provozoven?

  • Ano, zboží si můžete vyzkoušet a rovnou i nakoupit bez objednávky přes eshop na naší provozovně ve Zlíně.

 

Chci využít slevový kupon

  • Slevový kupon uplatníte v košíku. Návod Zde
  • Pokud jste zapoměli zadat slevový kupon do objednávky, kontaktujte nás na tel.: +420 733 184 066 nebo objednavky@pohodovynakup.cz

 

Nezobrazuje se mi sleva registrovaného zákazníka

  • Registrovaným zákazníkům, kteří jsou přihlášení v eshopu, se zobrazují ceny již po 3% slevě

 

Objednal/a jsem si u vás zboží, ale nedostal/a jsem žádné informace, zda jste objednávku přijali a kdy ji mám očekávat. 

  • Po dokončení objednávky vždy posíláme potvrzující e-mail o jejím přijetí. Je tedy možné, že se objednávku nepodařilo dokončit, nebo Vám e-mail spadl do složky pro nevyžádanou poštu. Pokud si přesto nejste jist/a, zda objednávka proběhla v pořádku, kontaktujte nás prosím na tel.: +420 733 184 066 nebo na email: objednavky@pohodovynakup.cz

 

Mohu změnit dopravu nebo platbu u objednávky?

  • Ano, pokud již nebyla Vaše objednávka vyexpedovaná, rádi změnu provedeme. Co nejdříve nás kontaktujte na tel.: +420 733 184 066

 

Chci si doobjednat další zboží, musím vytvořit novou objednávku?

pokud máte odeslanou objednávku a potřebujete ji doplnit dalším zbožím, přidáme Vám ho do stávající objednávky (pokud již není vyexpedovaná) a vyhnete se tak placení dalším poplatkům za dopravu. Co nejdříve nás kontaktujte na tel.: +420 733 184 066 nebo email: objednakvy@pohodovynakup.cz

×
Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shopteťák.cz Účetní program POHODA
Najdete nás i na MALL.CZ